دلـــــــــــستان چت
دلـــــــــــستان چت



دلستان

سلام دوستان

ما در دلستان سعی کرده ایم تا فضایی دوستانه و صمیمی و شایسته ی شخصیت شما ایجاد کنیم

تا از کنار هم بودن و یک گفت و گوی سالم لذت ببریم

پس شما هم به ما سربزنید

و به خانواده ی دلستان بپیوندید

مطمئن باشید که پشیمون نخواهید شد

دیدنش ضرری نداره............................

 

برای ورود کلیک کنید

برای ورود به روم از پایین صفحه اقدام کنید یا بر روی بنر کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت14:42---28 شهريور 1391
سلام خیلی خوووووووووووووووووووووووووووفه ....

ملیکا
ساعت18:29---15 شهريور 1391
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری
من لینکتون کردم
به وب منم سربزن ...نظریادت نره ها
راستی من تودلستان عضوم;-)


arman
ساعت17:40---10 شهريور 1391
سلام
من آرمان هستم.
وبلاگ خوبی داری اینو میشه از امار وبلاگت فهمید.
بهتره یه سری به وبلاگ armanyou.loxblog.com بزنی .
ضرر نمیکنی اگه یه سری به وبلاگ ما بزنی.
ولی بازم انتخاب با تویه.
تازه میتونی برای افزایش بازدیدت ما را با عنوان کسب درامد آسان از اینترنت لینک کنی
در انتها نظر یادت نره چون این نشانه ی شخصیت شماست.
راستی اگه دنبال کسب درامد مطمئن از اینترنت هستی حتما یه سری به پیوند ها بزن.
ممنون بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 شهريور 1398برچسب:دلستان چت, توسط عرشیا |